21 Şubat 2010

Fırında Sebzeli Levrek

Bütün gün yoğun çalışıp, eve yorgun geldiğinizde bazı yemekler vardır ki can simididir. Hazırlaması kolay, masayı hazırlayıp salata yapıncaya kadar geçen sürede pişecek kadar basit. Fırında balıkta benim için kolay yemeklerden biri. Kızartılmadan yapıldığı için de çok daha hafif.

Gereken Malzemeler:

  • 2 adet levrek ( kişi sayısına göre)
  • 2 adet patates
  • 2 adet havuç
  • 1 adet soğan
  • 4-5 sap taze soğan
  • Maydanoz
  • Yarım çay bardağı zeytinyağı
  • Tuz

Yapılışı:

  • Temizlenmiş yıkanmış balıkları tuzlayıp ısıya dayanıklı bir fırın kabına yerleştirin.
  • Halka halka doğranmış patatesleri, havuçları ve yuvarlak doğranmış soğanları balıkların kenarına yerleştirin.
  • Zeytinyağı ve bir çay bardağı suyu ilave edip 180 derece ısıtılmış fırında yaklaşık 40 dakika pişirin.
  • Taze soğanları ve maydanozları ince ince kıyıp servis yaparken üzerine serpin.


18 yorum:

umutluhayat dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık olsun

Ballı Cimcime dedi ki...

Harika gözüküyor canım ellerine sağlık. Son derce pratik bir yemek olması gerçekten yoğun zamanlarda kolaylık sağlıyor, afiyet olsun. Sevgiler..

Esma Ercengiz dedi ki...

Minecim balık mı yapmış :)
Eline sağlık...

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Balık benim vazgeçilmezim. Üşengeçlik yapıp levreği sade olarak fırına veriyorum. Bu hafta alacağım levreğin yanına patates ekleyeyim bari çok güzel görünüyor :)

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik nefis görünüyor ben de baligi severim ama alefef mutfagim amarikan mutfagi kapisiz oturma odasinin icinde oyüzden sadece restorandlarda yiye biliyoruz size afiyetler olsun.

CAHİDE dedi ki...

Mübarek kuzu yatmış:)
Balıkla pek aram yok ama,eşimin hatırına yapıyorum.Bu görüntü yemeyene de yedirir sanırım.Ellerine sağlık canım...

Federica Simoni dedi ki...

adoro il pesce!!! preparato così deve essere squisito!!! complimenti!!!

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Mineciğim mimledim seni, haydi anlat çocukluğunu :) Bloğumdaki "Mimler" etiketinden 3.mime ulaşabilirsin.

Papaz Her Zaman Pilav Yemez dedi ki...

güzel görünüyor...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm bu nefis müzik eşliğinde bu nefis balık.... yanında bir loş ışık.... romantik bir ana gittiiim geldimm :))
ellerine sağlık ablacım..
mügeye ve sana kocamann sımsıcak sevgiler..

nesrin dedi ki...

Sizden ögrenecek cok sey var.Pratik yemeginiz bir sölene dönüsmüs.Elinize saglik.Sevgiler...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Tablo gibi olmuş. Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

Hilal dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor
ayrıca çalışan bir bayan olarak da bu can simidi görevindeki tatlara bayılıyorum:)
paylaşım için teşekkürler

Şehnaz dedi ki...

minecim harika bir görüntü.......ellerine sağlık....

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Bu balık yenmezde ne yapılır. Patateslerlede süslemişsin. Harika bir sunum olmuş. Ellerine sağlık canım. Bende yaparken papates koyuyorum çok ta güzel oluyor yumuşacık...

İnci Yemek dedi ki...

Görüntü süper olmuş minecim:)ellerine sağlık .Ben de balığı sebze eşliğinde daha çok seviyorum aslında:))yiyenlere afiyet olsun .mutlu bir hafta diliyorum canım..

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM BENİM, ELLERİNE SAGLIK.ÇOK İŞTAH ACICI GÖZÜKÜYOR.
SEVGILER..

annesiningülü dedi ki...

ellerinize sağlık :)
kısa zamanda hazırlanan çok lezzetli ve kolay .. bayılırız bizde ailecek :)

theme design by GeCe