31 Temmuz 2011

Uzun Bir Aradan Sonra...

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Ramazan öncesi tarife geçmeden önce 9 günlük Karadeniz turundan seçtiğim kareleri paylaşmak istedim...




Amasra'da yediğimiz tablo gibi salata....

Sislerin arasından Rize...



Safranbolu'nun koruma altındaki evlerinden biri....


Doğa harikası Karagöl...





Fırtına Vadisinde Rafting yapanları seyrederken,


Mıhlamanın,

Laz Böreğinin tadına baktık...

Trabzon'da Atatürk Köşkünün bahçesindeki güzelliklere hayran kaldık...







Son durağımız Amasya'da Ferhat ile Şirin'in büyük aşkının hikayesini dinlerken şimdiki, günü birlik sabun köpüğü gibi geçen aşkları düşündük...



7 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ahhh gözüm gönlüm açıldı canım ne güzel yerler sefan olsun sevgiler:))

Mert dedi ki...

Allah içinize sindirsin tekrar hoşgeldiniz

Mert dedi ki...

Allah içinize sindirsin.Hoşgeldiniz

nesrin dedi ki...

Mine ablacigim ne iyi tmissiniz oralara gitmekle. Cok güzel manzaralar. Hayirli ramazanlar.

yeşim dedi ki...

canım hayırlı ramazanlar diliyorum.çok öpüyorum.sevgilerimle...

lezzettabağı dedi ki...

Tatlım ne iyi bir gezi yapmışsınız her ne kadar minik prenses çok yorulmuşsa da eminim çok da şikayetlenmemiştir. inşallah biz de bir karadeniz turu yaparız bir gün. Bende böyle bir geziyi çok istiyorum, bu sene kızların isteğiyle kampımıza gittik orası da şahane bir tatil yeri ama ben deniz tatili yerine, doğanın kucağında, yeşilliklerin ve sisli bulutların üzerinde ki serin yayla tatilini daha çok seviyorum. börek harika görünüyor. eline sağlık ayrıca hayırlı ramazanlar dilerim esenkal

mimosacafe dedi ki...

yıllar önce Karadenize gitmiştim ben de. insanı yenileyen ve zindeleştiren bir havası var. yeşilin ihtişamı ise çok büyülü çok özel mekanlar, özel lezzetler..

theme design by GeCe